مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 16:352020-12-23سياسي

سردار گودرزی: نگهبانی از مرزهای کشور امری مقدس و افتخاری جاویدان است


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نگهبانی از مرزهای کشور را امری مقدس و افتخاری جاویدان دانست و گفت: با توجه به حساسیت های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، - به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با همراهی سردار زمانیان و سردار یعقوبی معاونان اطلاعات و عملیات مرزبانی ناجا و سردار الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به منظور بررسی توان رزمی و سنجش میزان آمادگی و توان عملیاتی مرزداران، از یگان های تابعه گروهان مرزی سومار، نفت شهر جنوبی و شمالی هنگ مرزی سومار بازدید کرد.

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در این سفر در جمع گردان ولایت ارتش تیپ 40 سراب مستقر در منطقه مرزی سومار، تعامل و هماهنگی را در تمامی بخش ها، لازمه پیشرفت دانست.

وی نگهبانی از مرزهای کشور را امری مقدس و افتخاری جاویدان دانست و اظهار داشت: با استعانت از پروردگار متعال و ولی نعمت مان امام رضا (ع) تلاشی جهادی در نیروهای مسلح آغاز شده است که با شکل گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: با تلاش بی ریغ نیروهای مرزبانی جهت تعامل و همکاری با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور شکل گیری دژی مستحکم تر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار گودرزی: نگهبانی از مرزهای کشور امری مقدس و افتخاری جاویدان است

سردار گودرزی: نگهبانی از مرزهای کشور امری مقدس و افتخاری جاویدان است