مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 16:152020-12-23سياسي

سازمان های مردم نهاد از جناح های سیاسی دوری کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با برشمردن مزایای سازمان های مردم نهاد، گفت: این سازمان ها با دوری از جناح بندی های سیاسی باید با دغدغه فعالیت کنند و برای مشکلات چاره بیندیشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر امروز در دیدار هیئت مدیریت سازمان مردم نهاد پیشرفت و توسعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت و مزایای سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد: یکی از مزایای سازمان های مردم نهاد هزینه نداشتن برای دولت و نظام است؛ زیرا این سازمان ها به صورت خودجوش اقدام به اجرای برنامه های خود می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حرکت این سازمان ها و نهادها را برخاسته از دغدغه دانست و گفت: حرکت داوطلبانه این گونه مجموعه های مردم نهاد در سطح استان و شهرستان همچون کارهای داوطلبانه زمان جنگ دارای برکت است.

وی فعالیت سازمان های مردم نهاد را دور از مأموریت های خاص و جناح بندی های سیاسی توصیف کرد و افزود: این مسیر باعث می شود سازمان های مردم نهاد با آرامش اما دغدغه مندی به موضوعات مختلف فکر و تأمل کنند.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد دغدغه مند مانند هیئت های اندیشه ورز هستند، ادامه داد: این هیئت های اندیشه ورز بدون درگیر شدن به امور اداری و گزارش دهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد از جناح های سیاسی دوری کنند

سازمان های مردم نهاد از جناح های سیاسی دوری کنند