مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 14:352020-12-23سياسي

یک هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ملایر توزیع شد


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از توزیع یک هزار بسته معیشتی و یلدایی همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) بین خانواده های نیازمند خبر داد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد کمک های زیادی را به خانواده های نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد داشتند اظهار کرد: این مراکز حامی خانواده های بدسرپرست، بی سرپرست و نیازمند بوده و در قالب کمک های مردمی و زیر نظر این کمیته امداد اداره می شوند.

وی افزود: توزیع سبدهای معیشتی بین خانواده های نیازمند، البسه و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، کمک در حوزه و دارو و درمان بیماران نیازمند، تهیه و توزیع تعدادی جهیزیه از جمله اقدامات این این مراکز است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر افزود: همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) و شب یلدا تعداد یک هزار بسته معیشتی و یلدایی در بین خانواده های نیازمند شهرستان  توسط مراکز نیکوکاری توزیع شد.

وی مبلغ هزینه شده برای هر کدام از این بسته ها بیش از 350 هزار تومان برشمرد که جمعا بیش از 350 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است گفت: در حال حاضر 15 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان ملایر فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ملایر توزیع شد

یک هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ملایر توزیع شد