مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:352020-12-23پزشكي

ابتلای بیش از40 درصد پرستاران کرمانشاه به ویروس کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از شهادت 6 شهید راه سلامت در استان خبر داد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود 40 درصد از پرستاران به این ویروس مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و افزود: در گذشته نقش پرستاران تحت الشعاع کار پزشکان قرار می گرفت اما با شیوع این ویروس، نقش و ایثارگری پرستاران و علی الخصوص پرستاران تخصصی در بخش های آی سی یو، روان، اتاق عمل و… به عنوان افرادی که در پشت جبهه کمک دهنده هستند، بسیار حائز اهمیت و پر رنگ تر شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه چهار هزار و 500 پرستار در استان مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند، گفت: از زمان شیوع ویروس بارها پرستاران را مورد تقدیر قرار داده و آنها را فرشتگان رحمت الهی نامیدند، به کار مضاعف پرستاران استان به دلیل کمبود نیروی پرستار اشاره کرد و افزود: از مجموع تعداد پرستاران استان 10 درصد شرکتی، 35 درصد طرحی و بقیه پیمانی هستند، این تعداد با توجه به وضعیت شغلی خود اطمینان خاطری برای ادامه کار ندارند.

وی از استخدام سه هزار پرستار در سراسر کشور خبر داد و افزود: در استان هزار دانشجوی پرستاری در دانشگاه های کرمانشاه و سنقر در حال تحصیل هستند، 120 پرستار فارغ التحصیل شدند، 20 پرستار در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شدند و 200 پرستار نیز در طرح شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای بیش از40 درصد پرستاران کرمانشاه به ویروس کرونا

ابتلای بیش از40 درصد پرستاران کرمانشاه به ویروس کرونا