مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:352020-12-23پزشكي

فارس برای مواجهه با موج جدید کرونا آماده می شود


ارکان مختلف در موضوع مدیریت بیماری کووید 19 در استان فارس، افزایش آمادگی برای مواجهه احتمالی با موج جدید این بیماری را در اولویت قرار داده اند.

- ایسنا/فارس ارکان مختلف در موضوع مدیریت بیماری کووید 19 در استان فارس، افزایش آمادگی برای مواجهه احتمالی با موج جدید این بیماری را در اولویت قرار داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ستاد مدیریت بیماری کووید19 در این دانشگاه، انجام پیش بینی های لازم و ارتقاء آمادگی سطوح مختلف بهداشتی و درمانی را برای مواجهه احتمالی با موج جدید این بیماری، در اولویت قرار داده است.

مهرزاد لطفی چهارشنبه سوم دی در جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت کووید19 علوم پزشکی شیراز، با تاکید براینکه مردم نیز باید مراقب موج جدید این بیماری در زمستان باشند، گفت: بیماری کووید 19 غیر قابل پیش بینی بوده و اکنون تنها راه، مدیریت آن با استفاده از روش های تاثیرگذار پیشگیرانه، خصوصا حفظ فاصله فیزیکی است.

این پزشک متخصص با اشاره به بسیار خطرناک بودن ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: تنها با رعایت استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی های خانوادگی و تجمعات، شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی می توانیم از سلامت خود و اطرافیانمان مراقبت کنیم و شاهد کاهش بیشتر آمار این بیماری در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس برای مواجهه با موج جدید کرونا آماده می شود

فارس برای مواجهه با موج جدید کرونا آماده می شود