مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:152020-12-23سياسي

چگونه دوست انتخاب کنیم؟


دوره سبک زندگی اسلامی (قرآنی) با عنوان «مهارت های دوست یابی» توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کابردی قزوین برگزار شد؛ - ایسنا/قزوین دوره سبک زندگی اسلامی (قرآنی) با عنوان مهارت های دوست یابی توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کابردی قزوین برگزار شد؛ در این دوره مجازی مجید وفاپور قاری قرآن و مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی به بیان نکاتی پیرامون دوست یابی اشاره کرد.

مجید وفاپور با بیان اینکه مهارت دوست یابی، نخستین پایه شکل گیری هویت و برقراری ارتباط موثر اجتماعی با محیط اطراف محسوب می شود، اظهار کرد: انتخاب صحیح دوست و یادگیری شیوه های صحیح دوست یابی از شاخص های مهم تشخیص سلامت روان در شکل گیری شخصیت افراد به شمار می رود.

داشتن دوست خوب یکی از عوامل مهمی است که بر سلامت روان انسان تأثیر می گذارد و معمولاً افرادی که به سختی می توانند دوست پیدا کنند از مشکلاتی مانند اضطراب و افسردگی رنج می برند.

وی تشریح کرد: گاهی اوقات برخی از افراد، شخصی را چند مرتبه در خیابان، مدرسه، صف اتوبوس و یا مکان های دیگر می بینند و از او خوششان می آید و با او دوست می شوند، این روش انتخاب دوست بسیار می تواند خطرناک باشد چراکه فرد نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دوست انتخاب کنیم؟

چگونه دوست انتخاب کنیم؟