مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:252020-12-23بين الملل

واکنش نماینده پارلمان عراق به اقدام ترامپ در بخشش جنایتکاران بغداد


به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مختار الموسوی عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق بعداز امروز (چهارشنبه) گفت: تصمیم ترامپ بیانگر نادیده گرفتن و کم ارزش شمردن خون عراقی ها است و تاکید می کند که عملیات قتل عراقی ها به دست آمریکایی ها و ویران .

- در پی اقدام ترامپ در بخشیدن چهار نیروی شرکت بدنام امنیتی خصوصی آمریکایی بلک واتر که 14 شهروند عراقی را در میدان النسور بغداد به قتل رساندند، عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق از دولت کشورش خواست تا برای مقابله با این اهانت وارد عمل شود.

به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مختار الموسوی عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق بعداز امروز (چهارشنبه) گفت: تصمیم ترامپ بیانگر نادیده گرفتن و کم ارزش شمردن خون عراقی ها است و تاکید می کند که عملیات قتل عراقی ها به دست آمریکایی ها و ویران کردن ساختار زیربنایی عراق از طریق به اصطلاح اشتباه های نظامی، عمدی بوده است و چه بسا به دستور دولت آمریکا صورت گرفته است.

وی افزود: وزارت خارجه عراق باید سریع وارد عمل شده و شکایت هایی را به دادگاه های بین المللی غیرآمریکایی تقدیم کند و نیز به دادگاه های ویژه بین المللی درباره تصمیم ترامپ اعتراض کند، زیرا این تصمیم، آمریکایی ها را تشویق و ترغیب می کند که جنایت و قتل بیشتری علیه ملت های دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده پارلمان عراق به اقدام ترامپ در بخشش جنایتکاران بغداد

واکنش نماینده پارلمان عراق به اقدام ترامپ در بخشش جنایتکاران بغداد