مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:202020-12-23سياسي

جوانه های تحول در حوزه هنری اصفهان پدیدار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که با تغییرات جدید مدیریتی جوانه های تحول در حوزه هنری اصفهان پدیدار شود و این نمونه ای قابل اتکا برای سایر مراکز استانی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی دادمان چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان ضمن تشکر از خدمات مهدی احمدی فر در کسوت مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان، سکان هدایت این مرکز را به مجتبی شاهمرادی سپرد.

وی سخن خود را با شعری از سعید بیابانکی آغاز کرد و گفت: اهالی حوزه اندیشه و هنر انقلاب همه عاشقند و با همین عشق زیست و حرکت می کنند.

وی با ذکر این نکته که اصفهان مهد پرورش هنر دینی و آیینی ماست و حوزه هنری مجموعه ای توانمند در اصفهان به لحاظ زیرساختی و سخت افزار دارد، افزود: آن مأموریت و رسالتی که منشأ تأسیس حوزه هنری شد امروز باید در استان ها پیگیری شود و اکتفای صرف به مرکزیت حوزه یک سهل انگاری نابخشودنی است.

اکنون به برکت انقلاب اسلامی در سراسر ایران استعدادهای پرورش یافته ای در عرصه هنر داریم که هرکدام منشأ خیر و برکت فراوان شده اند.

دادمان به اشاره به اینکه استان ها در فصل نو حرکت حوزه هنری اهمیت ویژه ای خواهند داشت گفت: امیدوارم اصفهان در این زمینه تحول مراکز استانی نمونه باشد و دیگر استان ها بتوانند از آن الگو بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانه های تحول در حوزه هنری اصفهان پدیدار می شود

جوانه های تحول در حوزه هنری اصفهان پدیدار می شود