مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:152020-12-23سياسي

وبیناری با عنوان حضرت عیسی مسیح(ع) الگو گفت وگو و همزیستی برگزار شد


مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا گفت: وحدت میان ادیان و مذاهب عامل سازنده در تامین حقوق اجتماعی و حمایت از مردم و ایستادگی در برابر مشکلات اجتماعی و رویارویی با دشمن استعمارگر خصوصا اشغالگران متجاوز در یمن و فلسطین است.

- وبیناری با عنوان "حضرت عیسی مسیح(ع) الگو گفت وگو و همزیستی" برگزار شد مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا گفت: وحدت میان ادیان و مذاهب عامل سازنده در تامین حقوق اجتماعی و حمایت از مردم و ایستادگی در برابر مشکلات اجتماعی و رویارویی با دشمن استعمارگر خصوصا اشغالگران متجاوز در یمن و فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنیاد بین المللی عاشورا، مرکز مطالعاتی امت واحده و مجمع زنان اروپا پیرو اهل بیت(ع) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) وبیناری با عنوان حضرت عیسی مسیح(ع) الگو گفت وگو و همزیستی را برگزار کردند که در این اجلاس نخبگان از علمای دینی مسلمان و مسیحی و اندیشمندان و ادباء از جهان عرب و اسلام و اروپا سخنرانی نمودند.

آیت الله محمد حسن اختری در این وبینار درباره رسالت و اهداف پیامبران و نقش تبلیغی آنان برای هدایت مردم و جلوگیری از لغزیدن به گمراهی و جهل و فساد، اظهار کرد: ادیان برای سعادت انسان و خروج آنان از ظلم به روشنایی و نور و تحقق عبودیت خداوند واحد و یکتا برانگیخته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبیناری با عنوان حضرت عیسی مسیح(ع) الگو گفت وگو و همزیستی برگزار شد

وبیناری با عنوان حضرت عیسی مسیح(ع) الگو گفت وگو و همزیستی برگزار شد