مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:052020-12-23بين الملل

ادعای واشنگتن پست: حمله سایبری ایران به انکارکنندگان تقلب انتخاباتی در آمریکا


پلیس فدرال آمریکا با مقاماتی که نام و اطلاعات آنها در سایت دشمنان مردم منتشر شده تماس گرفته و به آنها اطلاع داده که ایران در این کار دست داشته است.

- پلیس فدرال آمریکا با مقاماتی که نام و اطلاعات آنها در سایت دشمنان مردم منتشر شده تماس گرفته و به آنها اطلاع داده که ایران در این کار دست داشته است.

روزنامه واشنگتن پست آمریکا در گزارشی مدعی شده ایران در تهدید سایبری مدیر پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) و مقام های انتخاباتی آمریکا دست داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، روزنامه واشنگتن پست آمریکا مدعی شده: پلیس فدرال آمریکا به این نتیجه رسیده که ایران پشت تهدیدهای سایبری اخیر علیه کریستوفر ری مدیر اف بی آی، یک مقام سابق امنیت سایبری دولت آمریکا و چندین مقام انتخاباتی در ایالت های مختلف بوده است.

کریسفور ری رییس پلیس فدرال آمریکا/ عکس آرشیوی/ گتی ایمجز بر اساس این گزارش سایتی به نام دشمنان مردم مشخصات، عکس و آدرس این افراد را درون خود قرار داده و روی تصاویر این مقامات علامت هدف گیری قرار داده است.

این سایت در ماه جاری میلادی و همزمان با ادامه تنش های سیاسی در آمریکا بابت ادعای تقلب انتخاباتی که از سوی ترامپ و حامیانش به آن دامن زده می شود، فعالیت خود را آغاز کرده و عموما مقاماتی را هدف گرفته که ادعای تقلب انتخاباتی گسترده در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای واشنگتن پست: حمله سایبری ایران به انکارکنندگان تقلب انتخاباتی در آمریکا

ادعای واشنگتن پست: حمله سایبری ایران به انکارکنندگان تقلب انتخاباتی در آمریکا