مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:002020-12-23فرهنگي

دومین دوره جایزه ابن سیناپژوهی


محسن جوادی در اختتامیه دومین دوره جایزه ابن سیناپژوهی گفت: حوزه ابن سینا پژوهی حوزه لازم و ضروری برای کشور ما محسوب می شود چرا که انتساب ابن سینا به ایران برمی گردد.

- محسن جوادی در اختتامیه دومین دوره جایزه ابن سیناپژوهی گفت: حوزه ابن سینا پژوهی حوزه لازم و ضروری برای کشور ما محسوب می شود چرا که انتساب ابن سینا به ایران برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه کتاب و ادبیات ایران، اختتامیه دومین دوره جایزه ابن سیناپژوهی سه شنبه دوم دی ماه با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، نصرالله موسویان دبیر علمی دومین دوره جایزه ابن سینا پژوهی و برگزیدگان این جایزه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

ایوب دهقانکار -مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران- در این آیین ضمن تاکید بر این موضوع که ابن سینا نماد خرد، خردورزی و عقلانیت در سرزمین ما است، گفت: در جامعه علمی جهان نیز نماد پژوهش و میل به سمت خردورزی است و آثار او در محافل علمی دنیا مورد استناد و بهره برداری است.

او با بیان اینکه در محافل گوناگون کشور ما را با نمادهای مختلفی می شناسند، گفت: در محافل علمی نیز ما را با دو کتاب قانون و شفا ابن سینا می شناسند و باید به خودمان ببالیم که خاستگاه چنین دانشمندی سرزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جایزه ابن سیناپژوهی

دومین دوره جایزه ابن سیناپژوهی