مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:002020-12-23سياسي

تجلیل از فناوران و پژوهشگران منتخب دانشگاه هنر اسلامی تبریز


طی مراسمی نیمه حضوری و مجازی، از فناوران و پژوهشگران منتخب دانشگاه هنر اسلامی تبریز به مناسبت هفته ی پژوهش با حضور هیئت رییسه این دانشگاه، تجلیل شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی مراسمی نیمه حضوری و مجازی، از فناوران و پژوهشگران منتخب دانشگاه هنر اسلامی تبریز به مناسبت هفته ی پژوهش با حضور هیئت رییسه این دانشگاه، تجلیل شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هنر اسلامی تبریز، روز چهارشنبه در ویژه برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران دانشگاه هنر اسلامی تبریز، تخصیص درصد کمی از گرنت پژوهشی اعتبار مصوب به تحقیقات را از جمله مشکلات و آسیب های حوزه پژوهش عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اغلب اساتید ما جوان بوده و در مجامع علمی شناخته شده نیستند، پیوست به پروژه های صنعتی و ارتباط با بیرون از دانشگاه کمی با تاخیر و تعلل مواجه اتفاق می افتد.

سید علی فارغ اضافه کرد: تشکیل هسته های تخصصی و تیم های مرکب از اساتید جوان و باانگیزه و اساتید پیشکسوت به عنوان حلقه ی ارتباطی اساتید جوان با بیرون از دانشگاه نیز در برطرف کردن این مشکل، چندان موثر نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه پژوهش باید به فناوری تبدیل شده و از پژوهش درآمد داشته باشیم، اظهار کرد: تحقیقاتمان باید تفاضا محور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فناوران و پژوهشگران منتخب دانشگاه هنر اسلامی تبریز

تجلیل از فناوران و پژوهشگران منتخب دانشگاه هنر اسلامی تبریز