مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:352020-12-23سياسي

آغاز بزرگترین طرح توسعه مسیرهای ساحلی در جزیره کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز عملیات توسعه جاده ساحلی از میدان طلوع تا میدان غروب کیش به طول 13 کیلومتر در این جزیره زیبای خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری در مراسم آغاز بزرگترین طرح توسعه مسیرهای ساحلی در جزیره کیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تشریح برنامه ساماندهی سواحل و توسعه مسیرهای ساحلی گفت: یکی از ارزشمندترین داشته های این جزیره مرجانی، برخورداری از 42 کیلومتر ساحل است که به سبب ایجاد زیبایی های بصری و بکر بودن، اهمیت بسزایی دارد که  با احداث باند دوم این محور، گام بزرگ و ماندگار دیگری در ساماندهی سواحل و تقویت زیرساخت های مواصلاتی جزیره کیش برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تداخل در طرح های اجراشده، موجب مسدود شدن برخی نقاط ساحلی شده است، افزود: با زحمات و تلاش های شرکت عمران، آب و خدمات، مسیرهای اصلی سواحل تا حدود زیادی بازگشایی و با آزاد شدن حدود 38 هکتار از مناطق تصرف شده، همجوار طرح های عمرانی و جاده کمربندی ساحلی کامل شد.

مظفری با تاکید بر کیفیت اجرا، توجه به قوانین و چارچوب های اساسی در اجرای هر طرح عمرانی، سهولت در رفت و آمد و برخورداری از زیبایی مسحورکننده آبهای خلیج فارس را از مزیت اصلی اجرای این طرح برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگترین طرح توسعه مسیرهای ساحلی در جزیره کیش

آغاز بزرگترین طرح توسعه مسیرهای ساحلی در جزیره کیش