مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:352020-12-23سياسي

نگذاریم نور قرآن از خانه هایمان خارج شود


امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات خانگی قرآن در شرایط کرونایی، گفت: نگذاریم نور قرآن از خانه هایمان خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در آیین افتتاحیه اولین جشنواره هنر قرآنی دانش که در محل سالن همایش های شیخ مفید مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار شد با تاکید بر این که مشکلات زندگی با قرآن کریم رفع می شود، گفت: بسیاری از مواردی را می شناسم که در زمینه های مختلف با مشکلات عدیده ای مواجه شدند ولی با انس گرفتن با قرآن کریم این چالش ها مرتفع شده است.

وی با بیان این که قرآن کریم گره گشای بسیاری از مشکلات است، افزود: امروزه یک جریان دوگانه بر کشور ما به خیال برخی به وجود آمده که آیا می شود به دشمن اعتماد کرد یا خیر.

در این خصوص در قرآن کریم اشاره شده که نمی شود به دشمن اعتماد و باید از او پرهیز کرد چون آنها دوست می دارند که شما در سختی باشید و می خواهند که شما در مسیر اصلی و صحیح خود دست بردارید.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به این که امروز با توجه به تغییر سبک زندگی به واسطه شرایط کرونا یی، جلسات قرآن جمعی برگزار نمی شود، گفت: چندین ماه است که به خاطر شرایط کرونایی امکان برگزاری جلسات قرآنی به صورت جمعی وجود ندارد ولی می توان به شکل دیگر و به صورت خانگی جلسات قرآن را برگزار کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم نور قرآن از خانه هایمان خارج شود

نگذاریم نور قرآن از خانه هایمان خارج شود