مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:152020-12-23پزشكي

ارائه خدمت به بیش از 250 معتاد متجاهر و بلامکان در هر شبانه روز در قم


سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم از ارائه خدمات پیشگیری و حمایتی به بیش از 250 نفر از معتادین متجاهر و بلامکان در هر شبانه روز خبر داد.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم از ارائه خدمات پیشگیری و حمایتی به بیش از 250 نفر از معتادین متجاهر و بلامکان در هر شبانه روز خبر داد.

محمد علیمرادی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود : با عنایت به اینکه بهزیستی یکی از دستگاه های اصلی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس ایدز و همچنین ارائه خدمات حمایتی به معتادین متجاهر و بلامکان می باشد بهزیستی استان قم جهت ارائه خدمت به این قشر جدای تاسیس 10 مرکز اقامتی درمان معتادین ، نسبت به راه اندازی و اداره 2 مرکز گذری کاهش آسیب و یک تیم ون سنتر اقدام نموده است .

علیمرادی خاطر نشان کرد: دو مرکز کاهش آسیب نسیم در منطقه بلوار شهید محلاتی و مرکز امین در منطقه امین آباد نیروگاه عهده دار ارائه خدماتی همچون اسکان شبانه ، تغذیه ، اراِئه وسایل بهداشتی ، استحمام و .

به حدود 100 نفر از معتادین می باشند و تیم ون سنتر هم مسول سرکشی به بیش از 20 پاتوق تجمع معتادین بلامکان است و در شبانه روز به حدود 150 نفر از این افراد خدماتی همچون تغذیه، توزیع سرنگ رایگان، جمع آوری سرنگهای استفاده شده، مشاوره های پیشگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به بیش از 250 معتاد متجاهر و بلامکان در هر شبانه روز در قم

ارائه خدمت به بیش از 250 معتاد متجاهر و بلامکان در هر شبانه روز در قم