مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:252020-12-23اقتصادي

برملا ساختن نقشه های دجال آخرالزمان در یک مستند+لینک


مستند «2.

99 I Pet Goat » به منظور تفسیر و بازخوانی نمادهای انیمیشن «I, Pet Goat 2» که به نقشه های آخرالزمانی در راستای «نظم نوین جهانی شیطانی» اشاره دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، انیمیشن I, Pet Goat 2 ، سال 2012 میلادی در سطح بین المللی عرضه شد و چند جایزه بین المللی نیز دریافت کرد.

با این وجود توجه چندانی به این انیمیشن از نظر ابعاد مختلف نشد تا اینکه بعد از آتش سوزی کلیسای نوتردام پاریس در آوریل 2019 میلادی زوایای این انیمیشن مورد بررسی قرار گرفت.

انیمیشن I, Pet Goat 2 به لحاظ نمادشناسی و بررسی مطالعات آخرالزمانی، اهمیت بسیار زیادی دارد و به نظر می رسد سازندگان ن قصد دارند موضوعاتی را به صورت پنهان در افکار مخاطبان القا کنند.

در این مستند به نقشه های آخرالزمانی در راستای نظم نوین جهانی شیطانی همچون ویروس کرونا ، روی کار آمدن ترامپ و اهداف نهفته در پس آن، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بحران های اقتصادی و امنیتی در جهان و در منطقه غرب آسیا، طرح فروپاشی آمریکا و انتقال پایتختی حکومت واحد جهانی از واشنگتن به اورشلیم پرداخته شده است.

بر همین اساس، مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) با همکاری سایت وعده صادق به تازگی مستندی را در تفسیر و بازخوانی محققانه مضامین، نمادها و مندرجات انیمیشن کوتاه و نمادین این انیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برملا ساختن نقشه های دجال آخرالزمان در یک مستند+لینک

برملا ساختن نقشه های دجال آخرالزمان در یک مستند+لینک