مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:152020-12-23سياسي

آغاز بزرگترین طرح توسعه مسیرهای ساحلی در جزیره کیش


عملیات توسعه جاده ساحلی از میدان طلوع تا میدان غروب کیش به طول 13 کیلومتر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با احداث باند دوم این محور، گام بزرگ و ماندگار دیگری در ساماندهی سواحل و تقویت زیرساخت های مواصلاتی جزیره کیش برداشته می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در تشریح برنامه ساماندهی سواحل و توسعه مسیرهای ساحلی گفت: یکی از ارزشمند ترین داشته های این جزیره مرجانی، برخورداری از 42 کیلومتر ساحل است که به سبب ایجاد زیبایی های بصری و بکر بودن، اهمیت بسزایی دارد.

غلامحسین مظفری با اشاره به اینکه در گذشته تداخل در طرح های اجرا شده، موجب مسدود شدن برخی نقاط ساحلی شده است، افزود: با زحمات و تلاش های عزیزان ما در شرکت عمران، آب و خدمات، مسیرهای اصلی سواحل تا حدود زیادی بازگشایی و با آزاد شدن حدود 38 هکتار از مناطق تصرف شده همجوار طرح های عمرانی، جاده کمربندی ساحلی کامل شد.

وی با تاکید بر کیفیت اجرا، توجه به قوانین و چارچوب های اساسی در اجرای هر طرح عمرانی، سهولت در رفت و آمد و برخورداری از زیبایی مسحور کننده آبهای خلیج فارس را از مزیت اصلی اجرای این طرح برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگترین طرح توسعه مسیرهای ساحلی در جزیره کیش

آغاز بزرگترین طرح توسعه مسیرهای ساحلی در جزیره کیش