مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:052020-12-23سياسي

اعلام مهلت ارسال پایان نامه های برتر به جشنواره نمایش عروسکی


دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک اعلام کرد 20 دی ماه آخرین مهلت ارسال پایان نامه های برتر دانشجویی برای حضور در این رویداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی حاجیان دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک مهلت ارسال پایان نامه های برتر دانشجویی را تا 20 دی ماه اعلام کرد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: ستاد برگزاری جشنواره این بخش را به منظور حمایت از دانش آموختگان نمایش عروسکی و تسهیل ورود آنها به عرصه نمایش حرفه ای در نظر گرفته است.

حاجیان با اشاره به شیوه شرکت در بخش پایان نامه های برتر دانشجویی ادامه داد: همانگونه که در فراخوان جشنواره اعلام شده است، دانشکده های تئاتر سراسر کشور می توانند پایان نامه های برتر نمایش عروسکی دانشجویان خود را که در فاصله زمانی یکم شهریور 1397 تا پایان اسفند 1398 ارائه شده است جهت انتخاب نهایی به ستاد جشنواره معرفی کنند.

دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک درباره نحوه ارسال پایان نامه های برتر نیز توضیح داد: متقاضیان این بخش می بایست 5 نسخه لوح فشرده حاوی فایل تصویری نمایش خود را در فرمت قابل پخش به همراه تاییدیه مدیر گروه دانشکده به دبیرخانه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مهلت ارسال پایان نامه های برتر به جشنواره نمایش عروسکی

اعلام مهلت ارسال پایان نامه های برتر به جشنواره نمایش عروسکی