مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:352020-12-23حوادث

کاهش 21 درصدی تلفات رانندگی در جاده های مازندران


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای مازندران از کاهش 21 درصدی فوتی های تصادفات رانندگی در هشت ماه سال جاری در محورهای برون شهری این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباسعلی نجفی اظهار داشت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی های ناشی از تصادفات در راه های برون شهری و روستایی گردیده است.

نجفی در ادامه افزود: خوشبختانه در سال جاری با گستردگی عملیات راهداری و ایمن سازی جاده ها شاهد کاهش تصادفات و فوتی های منجر به آن بودیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: بدون تردید کاهش فوتی های رانندگی و افزایش ایمنی در راه ها نیازمند تلاش جدی بی وقفه، عزم همگانی و از همه مهم تر به کار بستن ساز و کار مدیریتی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه های ذیربط به ویژه استفاده از ظرفیت های کمیسیون های اجرایی ایمنی در سطح استان می باشد.

وی افزود: در راستای کاهش تصادفات و فوتی های رانندگی، اقدامات اجرایی و آموزشی در سطح استان در حال اجرا بوده، امیداست باتداوم اقدامات اجرایی وآموزشی، روند کاهشی تصادفات وفوتی ها تا پایان سال جاری ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 21 درصدی تلفات رانندگی در جاده های مازندران

کاهش 21 درصدی تلفات رانندگی در جاده های مازندران