مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:002020-12-23پزشكي

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزات بهداشت+ لینک/ پذیرفته شدگان به کجا مراجعه کنند؟


نتایج اولیه آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی کشور 1399 اعلام شد و در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و همچنین داوطلبان شرکت کننده در مشاغل دارای مصاحبه تخصصی که در جدول مشاغل آگهی مشخص شده اند (فوریت های پزشکی و نگهبان) می رساند پس از بررسی مدارک، - سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی که در تاریخ 24 مهر ماه 99 برگزار شد، بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.

sanjeshp.

ir قرار گرفته است.

هاشمی نظری بیان کرد: داوطلبان هریک از دستگاه ها پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای بررسی مدارک باشند، باید برای اقدامات بعدی به آدرس سایت اینترنتی دستگاه مورد نظر مراجعه و براساس توضیحات مندرج در سایت، اقدام کنند.

پذیرفتگان دستگاه های اجرایی به کجا مراجعه کنند؟ رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: همچنین داوطلبان شرکت کننده در مشاغل دارای مصاحبه تخصصی که در جدول مشاغل آگهی مشخص شده اند (فوریت های پزشکی و نگهبان) می رساند پس از بررسی مدارک، واجدین شرایط برای اطلاع از تاریخ شرکت در مصاحبه می بایست مجددا به سایت اینترنتی دستگاه مربوطه مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزات بهداشت+ لینک/ پذیرفته شدگان به کجا مراجعه کنند؟

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزات بهداشت+ لینک/ پذیرفته شدگان به کجا مراجعه کنند؟