مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:502020-12-23سياسي

تسهیل شرایط تبلیغات برای حوزه گردشگری و صنایع دستی درالبرز


مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان البرز، گفت: مجموعه های گردشگری و صنایع دستی می توانند با تخفیف 50 تا 70 درصد از ظرفیت تبلیغاتی سیمای البرز استفاده کنند.

- فریدون محمدی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: در راستای تحقق شعار سال 99 و نامگذاری آن از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، به عنوان جهش تولید و با رایزنی های صورت گرفته از طرف سرپرست معاونت صنایع دستی و هنر های سنتی اداره کل، برای اولین بار تفاهم نامه ای با نمایندگی انحصاری پذیرش و پخش پیام های بازرگانی صدا و سیمای استان، منعقد شد.

این مقام مسؤول افزود: بر این اساس، مقرر شد به منظور حمایت و معرفی کار گاه های تولیدی و فروشگاه های صنایع دستی به ویژه در دوران رکود کرونا ، برای افزایش تولید و فروش محصولات هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی و هنر های سنتی و ایجاد رونق اقتصادی، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی تهیه و پخش شود.

وی ادامه داد: در مجموع تخفیفات 70 درصدی در حوزه صنایع دستی و هنر های سنتی برای کار گاه ها و فعالین اقتصادی و همچنین تخفیفات 55 در صدی در حوزه گردشگری اعم از اماکن و مراکز گردشگری و پذیرایی، رستوران ها، مجتمع های تفریحی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، به منظور رونق کسب و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل شرایط تبلیغات برای حوزه گردشگری و صنایع دستی درالبرز

تسهیل شرایط تبلیغات برای حوزه گردشگری و صنایع دستی درالبرز