مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:452020-12-23اجتماعي

پساب بیشتر کشتارگاه های استان مرکزی مشکل زیست محیطی دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: پساب بیشتر کشتارگاه های استان مرکزی مشکلات زیست محیطی دارند که این مسئله باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: پساب بیشتر کشتارگاه های استان مرکزی مشکلات زیست محیطی دارند که این مسئله باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رضا میرزایی روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی اموراجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار کرد: اکثر مناطق در استان مرکزی با مشکل کیفیت آب روبرو هستند و در کنار این مشکل، مسئله مدیریت پساب نیز از دیگر مشکلات استان است که باید اقدامات مناسب و مدیریت صحیحی در خصوص آن صورت گیرد.

وی افزود: روزانه 24 هزار متر مکعب پساب واحدهای صنعتی در استان مرکزی به هدر می رود و متاسفانه برنامه ای برای بازچرخانی آن وجود ندارد.

میرزایی ادامه داد: در حال حاضر سیستم تصفیه فاضلاب در شهرهای اراک، مهاجران، تفرش، خمین، دلیجان، آشتیان، ساوه و محلات و دو روستای راونج شهرستان دلیجان و ابراهیم آباد اراک وجود دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اضافه کرد: در بسیاری از مناطق استان از پساب به طور مستقیم در آبیاری کشاورزی استفاده می شود که این مهم می تواند سبب ایجاد مشکلات زیست محیطی جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب بیشتر کشتارگاه های استان مرکزی مشکل زیست محیطی دارد

پساب بیشتر کشتارگاه های استان مرکزی مشکل زیست محیطی دارد