مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:252020-12-23فرهنگي

دبیر نخستین جشنواره بین المللی«تولید انیمیشن های قرآنی خانگی» منصوب شد


با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الله ناظری ، سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان، به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی« تولید انیمیشن های قرآنی خانگی» منصوب شد.

- دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب شد با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الله ناظری ، سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان، به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این حکم آمده است: معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت (ع ) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی،جشنواره های مختلف را با همکاری نهادها، موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند.

بر این اساس و بنابر پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآن و عترت و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده ی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب می نمایم.

.

نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی توسط حوزه هنری کودک و نوجوان با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی و همکاری موسسه سپهر سوره هنر حوزه هنری برگزار می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر نخستین جشنواره بین المللی«تولید انیمیشن های قرآنی خانگی» منصوب شد

دبیر نخستین جشنواره بین المللی«تولید انیمیشن های قرآنی خانگی» منصوب شد