مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:052020-12-23اجتماعي

چند توصیه به والدین در خصوص «جشن تکلیف»


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان چند توصیه به والدین درباره جشن تکلیف دانش آموزان، تاکید کرد که در طول دوران دانش آموزی روزی بهتر از جشن تکلیف برای بچه ها وجود ندارد.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان چند توصیه به والدین درباره جشن تکلیف دانش آموزان، تاکید کرد که در طول دوران دانش آموزی روزی بهتر از جشن تکلیف برای بچه ها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی (دختران) و پایه هشتم متوسطه (پسران) که به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد اظهار کرد: در بحث جشن تکلیف ما به عنوان مربیان تربیتی و خانواده باید به این موضوع توجه کنیم یکی از نقاظ عطف هر انسان تغییراتی است که در شرایط مختلف ایجاد برای او می شود که این تغییرات در حوزه های روحی، روانی، اعتقاداتی، سیاسی و اجتماعی است.

کاظمی بیان کرد: آن روز در حوزه اعتقادات و عبادات و ایجاد رابطه انسان با خدا به عنوان یک بنده برای قدرشناسی از نعمات، روز عید است.

وی با بیان اینکه در طول دوران دانش آموزی روزی بهتر از جشن تکلیف برای بچه ها وجود ندارد ادامه داد: ما باید معرفت دانش آموزان را نسبت به این نقطه عطف زندگی بالا ببریم و آنان را با وظایف خود آشنا کنیم؛ تلاش کنیم با دوستی و محبت انجام عبادت ها و مسائل عباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه به والدین در خصوص «جشن تکلیف»

چند توصیه به والدین در خصوص «جشن تکلیف»