مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:402020-12-23ورزشي

پشت پرده صحنه های مشکوک داوری لیگ برتر فوتبال/ وار مخفی و انکار؟


سومین سکانس بحث برانگیز در مورد صحنه های بسیار حساس داوری که منجر به گل یا پنالتی شده در دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و سپاهان اصفهان رخ داد تا این شائبه بیش از پیش قوت گیرد که در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از VAR مخفی استفاده می شود.

- سومین سکانس بحث برانگیز در مورد صحنه های بسیار حساس داوری که منجر به گل یا پنالتی شده در دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و سپاهان اصفهان رخ داد تا این شائبه بیش از پیش قوت گیرد که در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از VAR مخفی استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با صحنه عجیب و غریب داوری روبرو بود؛ صحنه ای که بی شباهت به دو رخداد دیگر در تقابل تیم های ذوب آهن و پیکان و نیز استقلال و نفت مسجد سلیمان نبود و بیش از پیش به شائبه های ایجاد شده دامن زد.

پیش از این سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در گفت و گو با ایسنا، شائبه مطرح شده در مورد بازبینی صحنه های مشکوک داوری از طریق تلویزیون و اعلام به داور در حین برگزاری مسابقات را رد و اعلام کرد داوران درون زمین از طریق هدست با یکدیگر در ارتباط هستند اما مسائل و شائبه های مطرح شده صحت نداشته و از بیرون به داوران چیزی منتقل نمی شود و چنین فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده صحنه های مشکوک داوری لیگ برتر فوتبال/ وار مخفی و انکار؟

پشت پرده صحنه های مشکوک داوری لیگ برتر فوتبال/ وار مخفی و انکار؟