مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:402020-12-23اجتماعي

46 درصد موتورسیکلت های رسوبی جریمه دارند


رییس پلیس راهور ناجا، ضمن اشاره به چرایی عدم استقبال مردم از طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی، گفت: 46 درصد موتورسکلت های رسوبی جرائم راهنمایی و رانندگی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار سید کمال هادیانفر در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مردم از طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی استقبال نکردند، اظهار کرد: این طور نیست که از این طرح اصلاً استقبال نشده باشد، به دلیل اینکه اطلاع رسانی گسترده ای در این زمینه انجام شد هرکسی که برای آن به صرفه بود به ما مراجعه و موتورسیکلتش را ترخیص کرد.

وی افزود: 54 درصد از موتورسیکلت های رسوبی که عددی حدود 837 هزار موتورسیکلت به دلیل تخلفات قضایی توقیف شده بودند، یا اینکه در تصادفات فوتی و جرحی نقش داشته اند، یا اینکه رها شده بودند و یا اینکه موتورسیکلت ابزار جرم بوده است.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: درست است که پلیس راهور فرایند ترخیص را انجام می دهد اما باید مراحلی طی شود تا متقاضی به پلیس راهور برسد به عنوان مثال شاید برای ترخیص موتورسیکلتی نیاز باشد کلانتری، آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، قاضی پرونده و… مراجعه کند تا بتواند برگه ترخیص موتورسیکلت را از آنها بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 درصد موتورسیکلت های رسوبی جریمه دارند

46 درصد موتورسیکلت های رسوبی جریمه دارند