مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:352020-12-23فرهنگي

رونمایی از پوستر جشنواره شعر فجر/ جوادی: در داوری شعر فجر دخالت نمی کنیم


پوستر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور اعضای هیأت علمی این جشنواره رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیر علمی، دبیراجرایی و اعضای هیات علمی این جشنواره در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

* دهقانکار: انتظار می رود جشنواره شعر فجر را به معنای واقعی بین المللی کنیم ایوب دهقانکار در این جلسه یکی از وجوه تمایز و معجزات خداوند را توانایی بیان احساسات و اندیشه و تفکر از طریق ویژگی زبانی و قدرت تکلم انسان عنوان کرد و گفت: این خصیصه انسان را از سایر مخلوقات متمایز کرده است؛ در همین ویژگی نیز، توانایی استخدام حرفه ای و هنرمندانه واژگان در قالب شعر که در محتوای خود حامل مضامین پرمعنا باشد نیز یک ویژگی ممتاز دیگر محسوب می شود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران بیان کرد: از فرآیند ادغام موسسات زیرمجموعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار هم افزایی می رود.

یکی از اثرات این ادغام که ممکن است برای مخاطبان بیرونی قابل لمس نباشد افزایش ارتباط درونی موسسات پیشین یا معاونت های فعلی است، که از مصادیق آن در حوزه اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر جشنواره شعر فجر/ جوادی: در داوری شعر فجر دخالت نمی کنیم

رونمایی از پوستر جشنواره شعر فجر/ جوادی: در داوری شعر فجر دخالت نمی کنیم