مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:302020-12-23اجتماعي

اموات کرونایی شهرستان های همجوار در تبریز تغسیل می شود


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: از ابتدای بحران کرونا تاکنون، اغلب متوفیان کرونایی شهرستان های آذربایجان شرقی توسط پرسنل این سازمان تغسیل شده و برای تدفین به شهرها منتقل شده است.

- فرخ جلالی در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بستان آباد، اظهار کرد: همزمان با آغاز بحران کرونا و افزایش متوفیان ناشی از آن، در اسرع وقت سالن تطهیر متوفیان بحران در وادی رحمت تبریز احداث و تجهیزات لازم برای تغسیل و کفن و دفن آنها تامین شد.

وی با اشاره به اینکه از همان روزهای اول امکانات لازم در این سازمان فراهم شد، افزود: علاوه بر احداث سالن تطهیر و سرخانه ی مجزا برای متوفیان کرونایی، تامین لباس های ویژه، ماسک و مواد ضدعفونی برای غسالان، همکاران تدفین و تمام پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در اولویت کاری مدیریت این سازمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این مجموعه باعث سربلندی تبریز و تامین آرامش روانی شهروندان شده است، افزود: با توجه به محدودیت امکانات در شهرهای دیگر، تغسیل و تکفین اموات کرونایی شهرستان های همجوار نیز توسط پرسنل سازمان آرامستان های تبریز انجام شده و از طریق خودروهای پلمب شده به شهرهای مقصد منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموات کرونایی شهرستان های همجوار در تبریز تغسیل می شود

اموات کرونایی شهرستان های همجوار در تبریز تغسیل می شود