مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:302020-12-23سياسي

خدمت رسانی متوازن انتظار اصلی مردم سنندج از مدیران شهری است


مناطق حاشیه نشین متعددی در سنندج وجود دارد و دغدغه اصلی شهروندان خدمت رسانی متوازن در تمامی نقاط شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی صبح چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج از تلاش های مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: کمبودها و مشکلاتی در حوزه خدمات شهری داریم که باید با همت مضاعف رفع شود.

وی افزود: شهروندان سنندجی به ویژه مناطق منفصل شهری و حاشیه نشین همواره در تمامی محافل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نامتوازن بودن خدمات و امکانات شهری انتقاد داشته و این دغدغه آنان کاملاً به حق است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با برنامه ریزی منسجم در راستای توسعه متوازن خدمات تلاش کنند و مناطق کمتر توسعه یافته را در اولویت قرار دهند.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود از انجام پروژه های بزرگ و زیربنایی در شهر سنندج طی چند سال اخیر به عنوان همتی ستودنی نام برد و گفت: امید است در سایه همدلی و انسجام بین مجموعه شورا و شهرداری شاهد انجام کارهای بزرگ تری باشیم.

امام جمعه سنندج خدمت به مردم را یکی از توفیقات الهی عنوان کرد و گفت: امانت داری و حفاظت از بیت المال از جمله ویژگی های یک مدیر شایسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی متوازن انتظار اصلی مردم سنندج از مدیران شهری است

خدمت رسانی متوازن انتظار اصلی مردم سنندج از مدیران شهری است