مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:202020-12-23سياسي

تدوین سند جامع اخلاقی کسب و کارهای مجازی بررسی شد


تدوین سند جامع اخلاقی کسب وکارهای مجازی در جلسه پنجم شورای گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، با شروع قرن بیست و یکم، دستیابی به موفقیت و بقاء برای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف پیچیده تر و دشوارتر شده است.

این واقعیت ناشی از ظهور دوران جدیدی در تجارت و کسب و کار است که تغییر یکی از خصایص اصلی آن بوده و لازمه پیشرفت و توسعه توجه به تمام نکات علمی و عملی در سازمان ها است.

ظهور شکل های جدیدی از اقتصاد مانند اقتصاد گیگ، اقتصاد تقاضامحور و غیره که نتیجه توسعه فناوری و افزایش دسترسی به تلفن های هوشمند و اینترنت در نقاط مختلف جهان است، کسب وکارهای جدید مبتنی بر اینترنت و پلتفرم را ایجاد کرده است.

این سازمان ها بدون وقفه در حال توسعه و رشد هستند و بخش زیادی از جمعیت جهان را درگیر کرده اند.

از گذشته تا به امروز، منشورهای اخلاقی در بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و از جمله ابزارهایی هستند که سازمان ها می توانند از طریق آن ها، آرمان ها و اهداف اخلاقی خود را محقق سازند.

عدم وجود مدل ها و اصول مدون اخلاقی و ارزشی موجب می شود تا هر فردی در سازمان بر اساس احساس وجدانی خود دست به عملی بزند که شاید از دیدگاه فردی او بهترین باشد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند جامع اخلاقی کسب و کارهای مجازی بررسی شد

تدوین سند جامع اخلاقی کسب و کارهای مجازی بررسی شد