مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:152020-12-23بين الملل

پادشاه مراکش: همکاری با اسراییل ثبات منطقه را تقویت می کند!


پادشاه مراکش در سخنانی در جریان دیدار با هیئت آمریکا و رژیم صهیونیستی مدعی شد که به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی توسط آمریکا و از سرگیری همکاری با رژیم اشغالگر ثبات منطقه را تقویت می کند ! - پادشاه مراکش: همکاری با اسراییل ثبات منطقه را تقویت می کند! پادشاه مراکش در سخنانی در جریان دیدار با هیئت آمریکا و رژیم صهیونیستی مدعی شد که به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی توسط آمریکا و از سرگیری همکاری با رژیم اشغالگر "ثبات منطقه را تقویت می کند"! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، دربار پادشاهی مراکش در بیانیه ای اعلام کرد که محمد ششم، پادشاه این کشور با هیئت آمریکایی و صهیونیستی که سه شنبه وارد رباط شدند دیدار و گفت وگو کرد.

طبق این بیانیه، پادشاه مراکش در جریان این دیدار از به رسمیت شناختن حاکمیت کشورش بر صحرای غربی توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و از سرگیری ساز و کار همکاری با رژیم صهیونیستی و همچنین تحولات بزرگ در مسیر تقویت صلح و ثبات منطقه ای ابراز خرسندی کرد.

در این بیانیه آمده است: ساز و کار مذکور مربوط به صدور مجوز از شرکت های هواپیمایی اسراییلی برای انتقال اعضای جامعه یهودی مراکش و گردشگران اسراییلی به مراکش، از سرگیری رسمی کامل روابط دیپلماتیک با اسراییل در سطح مناسب، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مراکش: همکاری با اسراییل ثبات منطقه را تقویت می کند!

پادشاه مراکش: همکاری با اسراییل ثبات منطقه را تقویت می کند!