مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:052020-12-23بين الملل

کودک ایرانی برای دومین بار جایزه جهانی نقاشی فائو را از آن خود کرد


«آترین افشاری توانا» 7 ساله از ایران، برای دومین سال متوالی در رده سنی 5 تا 8 سال موفق به کسب رده نخست جایزه بهترین نقاشی فائو به مناسبت روز جهانی غذا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی فائو سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل ، آترین افشاری توانا 7 ساله از ایران، برای دومین سال متوالی در رده سنی 5 تا 8 سال موفق به کسب رده نخست جایزه بهترین نقاشی به مناسبت روز جهانی غذا(World Food Day) شد.

نقاشی آترین افشاری توانا 7 ساله از ایران رده نخست   در این رقابت جون حوزیفه جمالی 7 ساله از کشور تانزانیا، رده دوم و تائو یانشی 8 ساله از کشور چین در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نقاشی جون حوزیفه جمالی 7 ساله از کشور تانزانیا، رده دوم   کشاورزان بهترین قهرمانان جهان هستند این عنوان جمله ای بود که آترین 7 ساله از ایران در پی نوشت نقاشی اش ذکر کرده بود.

نقاشی تائو یانشی 8 ساله از کشور چین رده سوم   جون حوزیفه جمالی 7 ساله از کشور تانزانیا نیز نوشته بود: همه کشاورزان در سراسر دنیا سخت کار می کنند تا ما با گرسنگی و قحطی مواجه نشویم.

با وجود چالش های گوناگون نظیر بیماری همه گیر جدید کووید 19، این کشاورزان هستند که سخت کار می کنند تا غذا به سفره های ما برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک ایرانی برای دومین بار جایزه جهانی نقاشی فائو را از آن خود کرد

کودک ایرانی برای دومین بار جایزه جهانی نقاشی فائو را از آن خود کرد