مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:052020-12-23اقتصادي

نیازهای اولیه کادر درمان و پرستاران کیش پیگیری می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم گرامیداشت روز پرستارضمن تقدیر از کادر درمان جزیره، بر رسیدگی به نیازهای پرستاران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی درخشد و وضعیت عمومی جزیره به ثبات رسیده، مدیون تدابیر و برنامه ریزی های عزیزانمان در کادر درمان و سلامت هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه تمامی صنوف سختی هایی را از ابتدای شیوع ویروس متحمل شده اند گفت : به لطف نیروهای سلامت و درمان و تلاش های مجدانه و همه جانبه این عزیزان، فعالیت های اقتصادی کیش کمتر تحت تاثیر قرار گرفت و امروز شرایط اقتصادی جزیره خوب است به این جهت از همه دست اندرکاران که در کنار هم برنامه های مناسبی را ساماندهی کردند قدردانی می کنم.

غلامحسین مظفری در خصوص رسیدگی به نیازهای پرستاران و کادر درمان گفت: آگاهی از نیازهای همه بخش ها در جزیره و تلاش برای تامین این نیازمندیها وظیفه و مسئولیت ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش است و بی تردید برای تامین نیاز های اولیه نیروهای فعال در بیمارستان کیش هم تلاش می کنیم.

مظفری با بیان اینکه برمبنای اطلاعات موجود تا کنون در حوزه ساخت و ساز مسکن برای کارکنان و شاغلان حوزه های دولتی و اقتصادی منطقه آزاد کیش و همچنین ساکنان، برنامه ای طراحی و اجرا نشده است افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط خاص زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای اولیه کادر درمان و پرستاران کیش پیگیری می شود

نیازهای اولیه کادر درمان و پرستاران کیش پیگیری می شود