مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:452020-12-23ورزشي

رشته سامبو با چهار وزن در رقابت های داخل سالن آسیا


برنامه های تیم ملی سامبو ایران برای حضور در رقابت های داخل سالن آسیا در سال 2021 در جلسه سازمان تیم های ملی به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، روز گذشته (سه شنبه دوم دی ماه) جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با هدف تدوین برنامه های تیم ملی سامبو جهت حضور در بازی های داخل سالن آسیا با حضور همایون خرم نایب رییس فدراسیون، عباسعلی اکبری رییس انجمن سامبو و یاشار میردامادی مدیر سازمان تیم های ملی این فدراسیون برگزار شد.

این رشته در هر دو بخش سامبو و کامبت به ترتیب در سه وزن و یک وزن مسابقه ای در بازی های داخل سالن (ایندور گیمز) 2021 تایلند حضور خواهد داشت.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری رقابتهای سامبو در این بازی ها در بخش سامبو مردان اوزان 58- ، 64- و 72-  کیلوگرم و در بخش کامبت وزن 58- کیلوگرم برگزار خواهد شد.

بر اساس تصمیمات این جلسه، تمامی استان ها مسابقات خود را در تمامی اوزان اعلامی با حفظ تمامی پروتکل ها برگزار کرده و فیلم بازیهای فینال در هر دو بخش سامبو و کامبت سامبو به فدراسیون ارسال تا توسط تیم بازبینی نفرات برتر را جهت حضور در اردوی آماده سازی دعوت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته سامبو با چهار وزن در رقابت های داخل سالن آسیا

رشته سامبو با چهار وزن در رقابت های داخل سالن آسیا