مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:402020-12-23دانش

راه اندازی رشته مهندسی سیستم های محیط زیست در دانشگاه اراک


مدیر گروه رشته های میان رشته ای و فرارشته ای دانشگاه اراک گفت: دانشگاه اراک، اولین دانشگاه کشور است که موفق به تاسیس رشته مهندسی سیستم های محیط زیست شده است - ایسنا/مرکزی مدیر گروه رشته های میان رشته ای و فرارشته ای دانشگاه اراک گفت: دانشگاه اراک، اولین دانشگاه کشور است که موفق به تاسیس رشته مهندسی سیستم های محیط زیست شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه اراک، رشته مهندسی سیستم های محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به عنوان اولین رشته میان رشته ای در دانشگاه اراک به جمع رشته های این دانشگاه پیوست.

دکتر فردین نعمت زاده مدیر گروه رشته های میان رشته ای و فرارشته ای دانشگاه اراک در این رابطه گفت: در راستای سیاست های توسعه دانشگاه در جهت ایجاد رشته های بین رشته ای و فرارشته ای، از سال 96 دانشگاه تصمیم بر برنامه ریزی جهت ایجاد رشته های میان رشته ای و فرارشته ای جدید گرفت.

در این راستا بر مبنای خلاءهایی که در آموزش عالی منطقه 4 کشور وجود داشته است، آمایش آموزش عالی نیاز منطقه ای به تعدادی رشته را مشخص کرد.

وی افزود: در جلسات شورای راهبردی بین رشته های دانشگاه و مسئولین دانشگاه اراک جلساتی متعدد مبنی بر شناسایی و تهیه زیرساخت های لازم برای افزودن این رشته ها به دانشگاه تشکیل شد که منجر به ورود تدریجی رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته مهندسی سیستم های محیط زیست در دانشگاه اراک

راه اندازی رشته مهندسی سیستم های محیط زیست در دانشگاه اراک