مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:102020-12-23حوادث

وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، درباره وقوع تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان اظهار داشت: - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، درباره وقوع تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان اظهار داشت: این حادثه امشب در بزرگراه آزادگان بعد از اتوبان ساوه به وقوع پیوسته که طی آن یک دستگاه سواری 206 با 4سرنشین از مسیر منحرف و پس از عبور از جاده خاکی وارد کارگاه آهن آلات شده است.

وی افزود: پس از تماس با نیرو های آتش نشانی از طریق سامانه 125، دو ایستگاه به محل اعزام و اقدامات لازم جهت نجات جان محبوس شدگان در خودرو انجام گرفت و خوشبختانه نیرو های آتش نشانی هر 4 نفر حادثه دیده را از خودرو رها سازی و خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در اثر این حادثه یک زن جوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر از سرنشینان که همگی مرد بودند مصدوم و تحویل نیرو های اورژانس شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان تهران

وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان تهران