مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 19:252020-12-22سياسي

راه اندازی دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات در راستای رفع دغدغه های رهبری است


فرماندار مشهد گفت؛ دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات با هدف شناسایی، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی بر پایه داده های واقعی و در راستای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و تاکیدات وزیر محترم کشور راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در جلسه با تعدادی از مدیران دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف تسهیلگری، ایجاد حس مطالبه گری ساکنان محل از مسئولان است.

فرماندار مشهد افزود: با راه اندازی دفاتر تسهیلگری و توسعه محلات می بایست در امور اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اهالی محل ورود پیدا کنیم به گونه ای که از توانمندی های موجود در منطقه باید برای توانمندسازی مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

وی بیان کرد: دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات با هدف شناسایی، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی بر پایه داده های واقعی و در راستای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و تاکیدات وزیر محترم کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ 70051


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات در راستای رفع دغدغه های رهبری است

راه اندازی دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات در راستای رفع دغدغه های رهبری است