مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 19:102020-12-22سياسي

های و هوی دود و صدا


مسائلی نظیر، رفراندوم! بازنگری قانون اساسی! و.

که این روزها مدعیان اصلاحات به میان کشیده اند، در کجای فهرستی که از مشکلات پیش روی تهیه کرده اید جای دارد؟! .

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان   های و هوی دود و صدا ، نوشت: 1- به این دو گزاره توجه کنید! الف- زمستانی سرد بود.

شهید مدرس در حالی که مطابق معمول پیراهنی از جنس کرباس به تن داشت، از پله های مجلس بالا می رفت، یکی از مسئولان وقت با مشاهده ایشان گفت؛ جناب مدرس در این زمستان سرد که سرما تا مغز استخوان نفوذ می کند شما با این پیراهن کرباسی و یقه باز سرما نخورید؟ شهید مدرس که به حاضر جوابی شهرت داشت گفت؛ شما نگران یقه باز پیراهن من نباشید، حواستان به دروازه های ایران باشد که باز نماند و راه بر دشمنان ملت بسته باشد.

ب- نارنجک های دود زا و بمب های صوتی اگرچه نام بمب و نارنجک دارند ولی کارکرد این دو سلاح جنگی را ندارند و اساساً با هدف ویرانگری و تخریب ساخته نشده اند.

کار ویژه ای که برای آنها تعریف شده است، انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی و سرگرم کردن آنان به مسائل فرعی و حاشیه ای است.

پرتاب کنندگان نارنجک های دود زا و منفجر کنندگان بمب های صوتی، در پوشش دود و صدا ، نگاه این و آن را به نقطه ای فرعی جلب می کنند و در همان حال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

های و هوی دود و صدا

های و هوی دود و صدا