مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 18:502020-12-22ورزشي

دو برد و یک شکست کارنامه تیم‎های گیلانی لیگ یک


سه تیم گیلانی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته پنجم این مسابقات دو برد و یک شکست کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سه تیم گیلانی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته ششم این مسابقات دو برد مقابل تیم های اهوازی و ارومیه و یک شکست برابر تیم تهرانی کسب کردند.

  باخت تلخ چوکا در رشت تیم فوتبال چوکای تالش که با علی لطیفی، سرمربی جدید خود در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم هوادار با سرمربی گری رضا عنایتی رفته بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

  شاگردان عنایتی برای پیروزی در این بازی زمان زیادی لازم نداشتند و در دقیقه 23 بازی حمید کاظمی موفق شد گل اول را روی پاس زیبای امیرحسین فشنگچی وارد دروازه چوکا کند، اما این پایان کار نبود چراکه کاظمی در دقیقه 42 گل دوم را هم وارد دروازه چوکا کرد تا کار شاگردان علی لطیفی در همان نیمه اول تمام شود.

در نیمه دوم این چوکا بود که کار را تهاجمی تر آغاز کرد و سفید پوشان تالشی موفق شدند در دقیقه 71 یکی از گل های خورده را توسط امیر رضا غمناک جبران کنند.

  پیروزی شاگردان عنایتی از این جهت بسیار مهم بود که در این هفته استقلال خوزستان که تا هفته قبل صدرنشین بود، از ملوان شکست خورد و مس هم برابر خوشه طلایی به نتیجه تساوی رضایت داد تا هوادار با 11 امتیاز در فاصله 3 امتیازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برد و یک شکست کارنامه تیم‎های گیلانی لیگ یک

دو برد و یک شکست کارنامه تیم‎های گیلانی لیگ یک