مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 18:052020-12-22بين الملل

روسیه به اعزام مربیان نظامی اضافی به آفریقای مرکزی اذعان کرد


وزارت خارجه روسیه امروز، سه شنبه اعلام کرد، مسکو تعداد دیگری کارشناس نظامی به جمهوری آفریقای مرکزی اعزام کرد و این مساله را به اطلاع سازمان ملل رساند.

- وزارت خارجه روسیه امروز، سه شنبه اعلام کرد، مسکو تعداد دیگری کارشناس نظامی به جمهوری آفریقای مرکزی اعزام کرد و این مساله را به اطلاع سازمان ملل رساند.

همچنین معاون وزیر خارجه روسیه گفت، نظامیان روس در عملیات نظامی در جمهوری آفریقای مرکزی مشارکت ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزای اسپوتنیک، میخاییل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، مسکو قاطعانه به درخواست های شورای امنیت متعهد است.

بوگدانف افزود: نمایندگی کوچکی از سوی وزارت دفاع روسیه شامل چهار یا پنج تن در این کشور حضور دارند و طبعا در عملیات نظامی حضور ندارند و این دفتر به منزله حضور سیاسی است.

او تاکید کرد: باید به هر آنچه در قبال جمهوری آفریقای مرکزی واجب است، پایبند بود و اطلاعات درباره مسائل مختلف را به سازمان ملل فرستاد.

بوگدانف اشاره کرد: نظامیان روسی که در حال حاضر در جمهوری آفریقای مرکزی حضور دارند مربیان نظامی هستند نه نیروهای ویژه یا نیروهای ارتش.

این مقام روسیه اضافه کرد: گروهی از نظامیان روس در چارچوب خدمت به هیئت سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی حضور دارد و صحبت درباره 13-14 افسر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به اعزام مربیان نظامی اضافی به آفریقای مرکزی اذعان کرد

روسیه به اعزام مربیان نظامی اضافی به آفریقای مرکزی اذعان کرد