مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 17:452020-12-22اقتصادي

رشد فزاینده سرمایه گذاری در سمنان


رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سمنان گفت: استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این استان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان و محدودیت زمین ها برای واگذاری، متقاضیان برای شرکت در مزایده پس از تأیید موارد قانونی، نسبت به دریافت زمین اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمین در شهرک های صنعتی فجر و جنت آباد، مکاتبه ای از سوی سازمان همیاری در خصوص تنظیم و دریافت جواز تأسیس برای متقاضیان صورت پذیرد.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: در حدود هشت هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید 99، به 310 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

تشنه دل اظهار کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، 61 واحد به ارزش حدود هفت هزار و 860 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 249 واحد به ارزش 448 میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

وی افزود: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید امسال، 511 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 17 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد فزاینده سرمایه گذاری در سمنان

رشد فزاینده سرمایه گذاری در سمنان