مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 16:352020-12-22سياسي

دل نگرانی فرماندار از وضعیت سادات محمودی/وضع قوانین سختگیرانه در این دهستان


متاسفانه با سهل انگاری، عادی انگاری و بی مسئولیتی عده ای از مردم و برخی مسئولین اوضاع خوب کرونایی در دنا رو به سختی می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا گفت: اگر مردم دست از مراسمات عزا و دورهمی ها بر ندارند وضعیت خطرناکی در انتظار مردم شهرستان دنا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالحمید پناهی در جلسه ستاد سردار شهیدکرونا را درک کنند و در مقابل نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس مسئولیت کنند.

 پناهی با اعلام  هشدار فوری به دهیاران گفت: همه ورودی روستاهای دهستان سادات محمودی مسدود و از تردد غیر بومیان جلوگیری شود و هرگونه سهل انگاری  در هر حوزه ای باشد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

رییس شورای سلامت دنا با اشاره به سلامت مردم گفت: سلامت شهروندان قابل معامله با هیچ  سهل انگاری نیست و برای جلوگیری از شیوع فراگیر در این دهستان تصمیماتی باید اتخاد گردد.

فرماندار دنا اظهار داشت: در ورودی دهستان سادات محمودی باید ایستگاه راه اندازی و از تردد غیر ضروری مردم جلوگیری شود،کمپین در خانه می مانیم به مدت دو هفته در بخش پاتاوه اجرایی شود،اعضای قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و دهیاران و شوراها مسؤول اجرایی کمپین می باشند و از تردد مردم به داخل و بیرون روستاها باید جلوگیری کنند،از هر تجمع و دورهمی در جلوی مغازه ها، در کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نگرانی فرماندار از وضعیت سادات محمودی/وضع قوانین سختگیرانه در این دهستان

دل نگرانی فرماندار از وضعیت سادات محمودی/وضع قوانین سختگیرانه در این دهستان