مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 16:252020-12-22سياسي

امکانات در بجنورد عادلانه توزیع نشده است/ لزوم توجه به حاشیه شهر


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امکانات باید عادلانه در تمام مناطق شهر توزیع شود، گفت: شهرداری راه کارهایی برای بهره مندی افراد محروم از خدمات بیابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در دیدار فرماندار و شورای تأمین شهرستان بجنورد که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت برخورداری از حمایت و پشتوانه مردمی، اظهار کرد: رمز پیروزی و تثبیت و اقتدار نظام اسلامی برخورداری از پشتوانه مردمی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: هر جا حمایت و پشتوانه مردمی نباشد طمع دشمن بیشتر می شود، زیرا وقتی دشمن ببینید مردم پشتوانه نظام نیستند طمع او برای نابود کردن نظام بیشتر خواهد شد بر این اساس ما به این پشتوانه نیاز داریم.

وی افزود: هر جا پشتوانه مردمی داشته باشیم موفق می شویم که دفاع مقدس و 9 دی نمونه های بارز حمایت و پشتیبانی مردمی از نظام است.

حجت الاسلام نوری با تأکید بر اینکه باید نارضایتی ها و مشکلات کم شود تا حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف بیشتر باشد، گفت: اگر خدمات رسانی بیشتر شود در کنار آن مشارکت مردم هم در زمینه های مختلف ازجمله در انتخابات بالاتر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات در بجنورد عادلانه توزیع نشده است/ لزوم توجه به حاشیه شهر

امکانات در بجنورد عادلانه توزیع نشده است/ لزوم توجه به حاشیه شهر