مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 16:052020-12-22سياسي

در بودجه 1400 هزینه ها 46 درصد افزایش یافته است


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در لایحه بودجه سال آینده هزینه ها 46 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته در حالی که رشد درآمدها حدود 10 درصد است - حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در بیان جزییات نشست امروز این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز با حضور رییس دیوان محاسبات و معاونان وی برگزار شد.

وی افزود: در نشست امروز گزارشی از تفریغ بودجه سال 98 ارائه شد که به موجب آن احکام به دو دسته ی الزامی و اجازه ای تقسیم می شود؛ بیش از دو سوم احکام در بودجه 98 اجرایی نشده یا ناقص اجرا شده است.

وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 1400 در جلسه کمیسیون صنایع نیز یادآور شد:  در لایحه بودجه سال آینده هزینه ها 46 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته در حالی که رشد درآمدها حدود 10 درصد است که این امر بیانگر کسری بودجه در سال آینده است.

آنجا که درآمدهای کشور از 96 تا 1400 کاهش یافته، علیرغم برنامه ها و اسناد بالادستی، وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی در سال آینده همچنان تداوم دارد درواقع به دلیل سیاست گذاری غلط دولت، درآمدهای پایدار به میزان نیاز ایجاد نشده بنابراین بودجه به نفت وابسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بودجه 1400 هزینه ها 46 درصد افزایش یافته است

در بودجه 1400 هزینه ها 46 درصد افزایش یافته است