مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 15:502020-12-22پزشكي

حمایت لازم برای احداث خانه پرستار در شهرکرد صورت بگیرد


سازمان برنامه و بودجه تخصیص بخشی از اعتبار ساخت خانه پرستار را به دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار دهد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان برنامه و بودجه تخصیص بخشی از اعتبار ساخت خانه پرستار را به دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار دهد، همچنین شهرداری و دستگاه های متولی نیز همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

اقبال عباسی دوم دی ماه در نشست صمیمی با اعضای خانه پرستاری و حزب خانه پرستاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پرستاران احیاگر فرهنگ عاشورا هستند، اظهار کرد: الگوی این قشر حضرت زینب(س) است که در راه پرستاری از مجروحان کربلا ایثارگرانه ایستادگی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به لزوم تامین امنیت بیمارستان ها، عنوان کرد: کادر درمان باید در محیطی امن و آرام به بیماران خدمات رسانی کنند، بنابراین لازم است اقدامات لازم برای جلوگیری از تنش در محیط بیمارستان توسط نیروهای نظامی حاضر در بیمارستان انجام بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پرستاران بار اصلی مراقبت از بیماران را بر دوش می کشند، افزود: پرستاران از نظر علمی اشرافیت جامع و کاملی بر مسائل و مشکلات بیمارستان ها دارند، بنابراین می توان از ظرفیت پرستاران در پست های مدیریتی بیمارستانی نیز استفاده کرد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت لازم برای احداث خانه پرستار در شهرکرد صورت بگیرد

حمایت لازم برای احداث خانه پرستار در شهرکرد صورت بگیرد