مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 15:452020-12-22اقتصادي

کانون به دنبال تولید سرگرمی با پیوست فرهنگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن حموله در آیین رونمایی از بازی رومیزی سفالگر با بیان این مطلب افزود: اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای به عنوان یک مرکز نوآور در سال جهش تولید با همکاری سازمان ها و نهاد های مختلف 9 سرگرمی جدید را .

- محسن حموله گفت: این مجموعه در بخش تولید اسباب بازی همواره به دنبال طراحی و تولید محصولات با پیوست فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن حموله در آیین رونمایی از بازی رومیزی سفالگر با بیان این مطلب افزود: اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای به عنوان یک مرکز نوآور در سال جهش تولید با همکاری سازمان ها و نهاد های مختلف 9 سرگرمی جدید را تولید و به بازار معرفی کند.

وی با بیان این که سرگرمی ها هریک به نوعی با مسایل و ابعاد مختلف زندگی واقعی پیوند خورده اند ادامه داد: بازی رومیزی حامی ایمنی با مشارکت سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران در حال تولید است و عروسک های محلی دوتوک که با زندگی و فرهنگ سنتی اقوام پیوند دارد، در تولید آن سعی شده فعالیت های اقتصادی بانوان محلی با پیوست فرهنگی کتاب معرفی آن ها همراه شود.

حموله هم چنین با اشاره به لزوم توجه به جایگاه متون کهن ادبیات فارسی در میان کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: تعداد 11 بازی، با اقتباس از مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون به دنبال تولید سرگرمی با پیوست فرهنگی است

کانون به دنبال تولید سرگرمی با پیوست فرهنگی است