مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 14:202020-12-22فرهنگي

مراسم پایانی چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه برگزار شد


آیین پایانی چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین پایانی چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه و چهارمین دوره جشنواره کشوری تولیدات فرهنگی و هنری بهونه که از 20 مهرماه همزمان با یادروز حافظ در قالب شعر و دلنوشته و در زمینه های کرونا کادر درمان و سلامت با رویکرد تقدیر از پرستاران و کادر درمان فراخوان داده بود شامگاه سه شنبه بر بستر مجازی در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با تبریک زادروز حضرت زینب و روز پرستار گفت: این رویداد به بهانه روز پرستار برگزار شد تا از دستان پرمهری که هر آنچه در چنته دارند به کسانی که به ویژه این روزها نیازمند آنند هدیه می دهند.

مهدی امیدبخش ادامه داد: براستی پرستاران قهرمانان همیشه هستند به ویژه در این روزهایی که بیماری همه را زمین گیر کرده است به ویژه پویای فرهنگ و هنر را از آن هیاهو، رویکردی دیگرگونه پیدا کرد، این مؤسسه فرهنگی و هنری بهونه به مدیریت علیرضا موسوی توانست آن جنب و جوش ها را پاسبانی کند.

وی بیان کرد: باعث مباهات است که امروز هرچند در سالن خالی هستیم اما پویایی فرهنگ و هنر را همچنان می بینیم و امید داریم که هر چه زودتر بار دیگر آن هیجان و شور را دوباره ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پایانی چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه برگزار شد

مراسم پایانی چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه برگزار شد