مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:402020-12-22ورزشي

از سه پیشکسوت پرافتخار ورزش ایران تجلیل شد


سه پیشکسوت پرافتخار ورزش ایران در رشته های فوتبال، تنیس روی میز و کشتی توسط صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، ظهر امروز (سه شنبه دوم دی ماه) مراسم تجلیل از امیر احتشام زاده، حمید جاسمیان و محمد ابراهیم سیف پور اسطوره های بزرگ ورزش ایران در رشته های تنیس روی میز، فوتبال و کشتی با حضور دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت و جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور، روسای دو فدراسیون فوتبال و تنیس روی میز و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی در هتل ورزش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم گوشه هایی از افتخارآفرینی های این سه اسطوره برای حضار پخش شد و هر کدام از این بزرگان برای دقایقی از احساس خود گفتند.

احتشام زاده: من همیشه سرباز این مملکت هستم امیر احتشام زاده پیشکسوت تنیس روی میز کشور در مراسم تجلیل از خود گفت: من کوچک تر از آن هستم که در چنین مراسمی در حضور بزرگانی که شاهد قهرمانی ها و دلاوری هایشان بوده ام سخن بگویم.

وی افزود: من توان ایستادن بر روی پاهایم را ندارم ولی انرژی مثبت این جمع و مراسم به من توانایی داد تا بایستم و برایتان سخن بگویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سه پیشکسوت پرافتخار ورزش ایران تجلیل شد

از سه پیشکسوت پرافتخار ورزش ایران تجلیل شد