مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:202020-12-22اقتصادي

بهره مندی 1534 کودک از حمایت های تغذیه ای کمیته امداد استان مرکزی


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: در آذر ماه سال جاری یک هزار و 534 کودک مبتلا به سوء تغذیه از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا شایسته جو با بیان اینکه کمک به کودکان مبتلا به سوءتغذیه از برنامه های حمایتی کمیته امداد است، اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری یکهزار و 534 نفر از این کودکان از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 334 میلیون تومان بهره مند شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح همسفره توسط کمیته امداد افزود: نیکوکاران و خیران می توانند با انتخاب سبد غذایی هر کودک در راستای کاهش و رفع سو تغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

شایسته جو با اشاره به توزیع 28 هزار سبد حمایتی با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون تومان بین خانوارهای سالمند مورد حمایت کمیته امداد استان مرکزی گفت: توزیع 2 هزار بسته غذایی و لوازم بهداشتی بین سالمندان مورد حمایت با اعتبار 300 میلیون تومان از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری بوده است.

وی در ادامه از برگزاری طرح مفتاح و ملاقات حضوری و غیرحضوری با 300 خانواده سالمند مورد حمایت خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این طرح به مشکلات سالمندان رسیدگی و بسته های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا با اعتبار 150 میلیون تومان بین این خانواده ها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1534 کودک از حمایت های تغذیه ای کمیته امداد استان مرکزی

بهره مندی 1534 کودک از حمایت های تغذیه ای کمیته امداد استان مرکزی