مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:052020-12-22پزشكي

تامین بیست درصد نیاز کشور به موش های آزمایشگاهی SPF در لرستان


مسوول بخش علوم حیوانات آزمایشگاهی معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با افتتاح واحد تولید و تکثیر گونه های SPF در بخش علوم حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ده تا بیست درصد نیاز کشور به انواع موش های SPF تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جواد خلیلی فرد در آیین افتتاح واحد تولید و تکثیر گونه های spf در بخش علوم حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان قطب تامین گونه های spf غرب کشور که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد، اظهار کرد: علاوه بر افتتاح این بخش دکتر ستاری از محوطه کارگاهی فناوران مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی  بازید داشتند که امیدواریم با مساعدت وی این محوطه توسعه و تکمیل شود.

وی افزود:  محوطه کارگاهی فناوران حدود 400 متر زیر بنا دارد  که 200 متر از آن به گونه های spf برای آزمایش های مختلف مانند داروهای ضد سرطان اختصاص دارد.

رییس گروه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ما کلا از لحاط علمی سه  گونه آزمایشگاهی داریم که هر چه این گونه ها به سمت بالا می رود آزمایش های انجام شده از کیفیت بالاتری برخوردار هستند همچنین پروژه های تحقیقی بیشتری را پوشش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بیست درصد نیاز کشور به موش های آزمایشگاهی SPF در لرستان

تامین بیست درصد نیاز کشور به موش های آزمایشگاهی SPF در لرستان